Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

19 juni 2005

Beste Zenmeestermax,

Ik werk als slagersknecht bij lokale keurslager maar de laatste tijd heb ik niet veel lol meer in mijn werk. Ik denk erover om een carriéreswitch te maken maar tegenwoordig is het erg lastig om passend emplooi te vinden. Weet u (in al uw wijheid) wat ik moet doen?

Hoogachtend,
dhr. J. Klievermans


Geachte worstendraaier,

Aangezien je klaarblijkelijk het IQ hebt van een platgeknepen ééncellige ben ik bang dat je een zielig hopeloos geval bent. Je bent kundiger dan een pootloze miereneter achter een kerkorgel en je omgeving haat je. Karbonaadjes platslaan is het hoogst haalbare met jouw boerenintellect. Ik durf te wedden dat de laatst overgebleven kalkoen na de kerst die 3 weken in de etalage heeft gehangen het nog eenvoudig van jou wint in een bodybuilding-wedstrijd.

Hopende U hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax