Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

23 juni 2005

Geachte Zenmeestermax,

Ik woon nu reeds anderhalf jaar naast een vrijgezelle buurman en ik beken dat ik erg verliefd op hem ben geworden. Het probleem is nu dat hij mij niet ziet staan, dus contact krijgen is moeilijk. Zou het met mijn uiterlijk te maken hebben? Ben ik zijn type niet? Ik stuur u hierbij een foto van mezelf en hoop dat u me wat advies kunt geven. Als ik beter voor de dag kom kan ik misschien wél indruk op mijn geheime liefde maken.

Bertha (49 jaar)


Geachte Bertha (proest)

Tussen mijn onbedaarlijke lachsalvo's door vielen mij een aantal dingen op aan je kortwerpige physique. Waar zal ik beginnen? Ik vraag me af of jij wel een skelet hebt. Er lijkt niets te zijn dat je blauwroze flappen bij elkaar houdt. Je hebt meer onderkinnen dan een bejaarde pelikaan in een druktank en de blik van een schele platvis in een droogtrommel. In het haar op je borsten zou een familie otters nog verdwalen en je knieën zijn massiever dan schotelantennes. Over het algemeen kan ik zeggen dat je er goorder uitziet dan een slijmpaling met een snotneus. Als er een God bestaat zou ik hem op jou wijzen en zeggen: "control, alt, delete."

Hopende U hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax