Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

08 juli 2005

Geminachte Zenmeestermax,

Na het lezen van uw zogenaamde goede raad op andermans problemen moet ik toch even zeggen dat u een harteloze bruut bent. Uw gevoelloze reacties en beledigingen zijn buiten elke proportie. U ziet kans om achteloze goedhartige mensen totaal de grond in te trappen. Daarom beschouw ik u als een bruut en onbeschoft sujet. Hou hier alsjeblieft mee op, anders zie ik mij genoodzaakt om actie te ondernemen. Hierbij bent u gewaarschuwd!

Een bezorgde burger


Beste burger,

Ga nooit een woordenstrijd aan als je (zoals in jouw geval) ongewapend bent. Je dreigementen doen me net zoveel als een luis met geitenwollen sokken die een neushoorn tegen de schenen schopt. Waar ik gulzig gedronken heb uit de bron der beledigingen heb jij er schijnbaar amper mee gegorgeld. Als het op schelden aan komt, jij loos leeghoofd, kun jij je nog niet eens meten met een stembandloos stuk navelpluis. Als ik je verbale geschutter lees denk ik dat het rad in je jammerklier nog wel zachtjes piept maar dat de hamster al lang overleden is. Ben je er nog, jij afstotelijke plas frettenfluim? Je bedreigingen zijn voor mij zo bangmakend als een roze teddybeer met een muziekdoos in een blijspel. Mocht God ooit nóg eens met intelligentie strooien dan raad ik je aan om dit keer je paraplu thuis te laten. Tot slot wil ik je alleen nog aanraden om mij nooit meer uit te dagen tenzij je opgewonden wordt van je eigen anale doodsreutel die volgt als ik met je klaar ben. Scheer je weg, dampende hoop spaghettibraaksel!

Hopende U hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax