Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

14 juli 2005

Hallo Zenmeestermax,

Ik hoop dat u enig licht in mijn duisternis kan scheppen. Mijn liefdesleven is altijd naar behoren verlopen en ik heb op lichamelijk gebied nooit klachten gehad. Mijn huidige vriendin zinspeelde er laatst echter op dat ik te klein geschapen zou zijn. Na mijn schaamte overwonnen te hebben heb ik een rolmaat aangeschaft en kwam ik tot een vrij accurate meting. Op oorlogssterkte kom ik aan 12 centimeter en een hoek van 38 graden. Zeg nou zelf Zenmeestermax, dat is toch voldoende? Mijn vorige vriendin zei altijd dat lengte niet belangrijk is. Klopt dat?

Vriendelijke groeten,
J. Holmes II


Geachte vleespuist,

Twaalf centimeter is inderdaad genoeg. Voorwaarde is dan wel dat je een klein uitgevallen geleedpotige bent. Visioenen van een cavia-pootje dat een bosbes vastklemt spelen door mijn hoofd. Toen je vriendin zei dat je de diepgang hebt van een lekkend pierenbadje doelde ze klaarblijkelijk niet op je intellect. Arme vriendin, elke keer als jij denkt dat je ruige sex met haar hebt gehad haalt zij schouderophalend de muggenzalf uit de kast. Hoe vaak zal ze niet gezegd hebben: "Doe het licht eens aan?! Ik weet niet of je nu penetreert of dat ik een stoppelhaartje van je kin voel!" Ik vermoed dat een chihuahua (dat zijn van die hondjes die als ze dichtbij zijn toch op een afstand lijken te staan) die een dag in een ijswaterbad heeft gezeten vergeleken met jou op een afrikaanse olifant met geslachtsdrift lijkt. Nee, micropielemans, zelfs een spitsmuis zou, indien je het dier overvalt met je amoreuze avances, nog niet eens ongeïnteresseerd opkijken. Je zegt dat je nooit klachten hebt gehad? Dat komt waarschijnlijk omdat niemand ooit in de gaten heeft gehad dat je ergens mee bezig was. Tenslotte wil ik dit als goede raad meegeven: val geen mensen meer lastig met dat geamputeerde wrattenbaardstompje en blijf vrijgezel. Niets onder de navel? Houdt dan je snavel!

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax