Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

18 juli 2005

Beste ZenmeesterMax,

Ik woon in een wat onrustige buurt en heb nogal eens last van zogezegd vervelende mensen die mij niet met rust kunnen laten.Op een of andere manier lijkt het wel of ze op mij staan te wachten als ik naar buiten moet zodat ik wederom "en public" te kakken gezet kan worden. Aangezien uw woordenschat zo rijk is vroeg ik mij af of ik dat ook niet leren kan zodat ik lastige belhamels kan uitfoeteren om hopelijk vervolgens met rust gelaten te worden.Ik heb er genoeg van om steeds maar het pispaaltje te zijn in mijn buurtje. Help mij Zenmeestermax !!!

een radeloze buurtbewoner.


Beste buurtbewoner,

Ik neem aan dat er een goede reden voor is waarom jij in je omgeving zo welkom bent als een hacheescheet in een astronautenpak. Zou het je laveloze en deerniswekkende verschijning zijn? Je afstotelijke en missing-link-achtige familie? Je zieke praatjes die je in de buurt rondstrooit als een kalkdrolpersende zwerfkat met buikloop? Een andere dorpsidioot heeft ooit eens gezegd: "Wie onzin zaait, zal hoon oogsten." Als dat waar is, ben jij grootgrondbezitter.
Moet ik echt mijn lachsalvo's om jouw onbelangrijke gebrabbel onderbreken om jou de kunst van het foeteren te leren? Het zou zo vruchteloos zijn als het bemesten en bewateren van een brok beton in de hoop dat er een perenboom uit groeit. Jouw woordenschat is net zo rijk als dat van een monddode doofstomme imbeciele reuzenkikker met een spraakgebrek en een tongpiercing. Ik heb weinig behoefte om nog meer schone woorden vuil te maken aan jouw oeverloos en jankerig gezeik. Als tussenoplossing stel ik voor dat je naar de Apenheul verhuist zodat je naad- en geruisloos in de populatie kan opgaan. Je bent een pathetisch randgeval en een circuskind. Bij jou vergeleken lijken de Tokkies nog van adel.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax