Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

25 juli 2005

Hoi Zenmeestermax,

Het leek ons leuk om u te schrijven om over onze hobby te vertellen. Wij zijn een stel van begin 40 en we doen al jaren mee aan amateurdanswedstrijden. Zoals u op onze meegestuurde video kunt zien hebben we vorig jaar de kwartfinale gehaald van de regionale kampioenschappen in Schubbenrugveen! Onze specialiteit is de tango. We hopen dat u van de video genoten hebt en horen graag uw enthousiaste mening over onze grote passie!

Jon-Paul & Agaath, Lonsdaal


Geacht "dans-paar"

Ik heb jullie schokkende video met afgrijzen bekeken en ik denk dat hij zelfs door Al Jazeera nog geweigerd wordt als zijnde te gruwelijk. Wat in jullie ogen voor dansen moet doorgaan lijkt voor mij meer op het ongecontroleerd rondjes rennen van twee spastische pinguins zonder evenwichtsorgaan. Het is als een hond die probeert op zijn achterpoten te lopen: het ziet er niet uit, maar toch ben je verbaasd dat hij het durft. Agaath, jij verroeste trekpop, je beweegt als een dronken krab met een gebroken poot en Jon-Paul; jij lijkt zo soepel als een ringslang die een bezemsteel heeft ingeslikt. Jullie kunnen zelfs de top nog niet halen als je een krant op de grond legt en probeert de middenvouw te beklimmen. Jullie hebben weliswaar samen 2 stel hersens, maar volgens mij is er één verdwaald en de andere is hem zoeken. Probeer jullie kamertemperatuur-IQ voortaan liever aan te wenden voor iets dat je wel kunt begrijpen. Ga bijvoorbeeld paperclips poetsen of zo.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax