Zenmeestermax

Dit is het vraagmaarraakbaken van Zenmeestermax. Omdat goede raad in het echte leven duur is kunt u hier kostenloos de waarheidszegger raadplegen. Beledigingen zijn bij de prijs inbegrepen en over de antwoorden valt niet te corresponderen. Last van een sociale terugval? Verse levensles nodig? Stuur uw brandende vragen naar:
zenmeestermax@hotmail.com

Mijn foto
Naam:
Locatie: Orakelstad, voorspélland, Tokelau

Als afgestudeerd hoogwaardigheidsbekleder geniet ik veel aanzien bij het orakelsgilde en ik ben op verjaardagen altijd weer een succesnummer. Tevens ben ik gediplomeerd zenmeester (hoofdvak: waarheidszegger) en part-time lichtend baken.

30 juli 2005

Geachte beterwetende Zenmeester,

Sinds een geruime tijd heb ik van mijn hobby een sport gemaakt. Ik sloot mij aan bij diens Nederlandse Bond, en via via ben ik in een echt team terechtgekomen. Als ik mijn sport thuis beoefen gaat het erg goed, maar zodra het in competitieverband moet dan komen er toch wat zenuwen om de bocht. Hoe zou dat nou komen? En vooral, hoe moet ik dit kwijt zien te raken.
De sport wordt ook beoefend door mijn broers (die ik overigens met alle gemak kan verslaan hoor), maar desalniettemin doen zij niets anders dan mij kleineren en zeggen dat ik toch nooit zal winnen! Volgens mij is dit meer een jaloerse reaktie op het feit dat ik om de haverklap ''honderdtachtigers'' gooi! Compleet radeloos wil ik graag een beroep doen op uw wijsheid, want het lijkt erop dat ik nergens anders de steun zal krijgen die ervoor zorgt dat ik wereldkampioen wordt!! Met de juiste coaching kan ik ongetwijfeld uitgroeien tot de grootste levende legende ooit, waar zelfs kampioenen als Bobby George, Phil Taylor of die pijlengooiende postbode nog U tegen zeggen!
Alstublieft help mij, u meester der beterweters, zodat ik die akelige broers van mij eens kan laten zien wie de baas is! Ongeduldig wachtend op uw wijze raad verblijf ik,

-=TRIPPAULE=--

P.S.: Op Internet vind u vast wel videobeelden van bijv. ''De Klooster Open'' (een recent groots darttoernooi) waar u, in voorbereiding op uw antwoord, mijn kwaliteiten met eigen ogen kunt aanschouwen.


Geachte Nep-Niels,

Om te beginnen wil ik even zeggen dat de dartsport net zo nuttig is als een anker van piepschuim. In feite is het eigenlijk geen sport maar een zielige vertoning van vette losers die te beroerd zijn om iets zwaars op te tillen. Darters hebben over het algemeen het bleke lichaam van een leeggebloed varken en zijn half zo slim. Na bestudering van de "Klooster Open"-beelden ben ik (na eerst mijn avondeten in een lange bontgekleurde straal richting het laminaat te hebben gespoten) tot de conclusie gekomen dat je nog slechter dart dan een éénarmige verlamde man met pijlvrees. In het winkelcentrum van de geest bevind jij je op de speelgoedafdeling. Is dat trouwens een staart in je haar of heeft er zich een zwerfkat in je nek vastgebeten? Het feit dat je deze "sport" hebt opgepakt bewijst voor mij eens te meer dat je geboorte een wrede speling der natuur is geweest en ik wed dat je vader, nadat hij die natte papieren zak ter wereld zag komen, een jaar later nog stenen naar ooievaars aan het gooien was. Je hebt de werptechniek van een kromme heggeschaar en ik denk dat die net zo snel zal verbeteren als een naaktslak in winterslaap. Jij en je dartvrienden roepen bij mij het dringende verlangen op om eenzaam te zijn. Scheer je weg, incompetente incontinente sfeerverzieker! De enige 180 waar jij ooit aanspraak op kunt maken is je broekmaat.

Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest,
Zenmeestermax